Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVeelgestelde VragenPoppy Business 💼
Hoe kan ik teamleden toevoegen aan of verwijderen uit mijn business account?
Hoe kan ik teamleden toevoegen aan of verwijderen uit mijn business account?
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

🤝 Het toevoegen of verwijderen van gebruikers in je Poppy Business-account is eenvoudig! Volg gewoon deze stappen:

1. Zorg ervoor dat je teamgenoot een persoonlijk Poppy-account heeft aangemaakt via de app.
2. Log in op je Business Dashboard.
3. Ga naar de sectie 'Users' en klik op 'Add User'.
4. Vul de voornaam, achternaam en het telefoonnummer in dat aan het Poppy-account van de teamgenoot is gekoppeld, en klik vervolgens op 'Invite User'.

​Dat is het! De gebruiker is nu toegevoegd. 🚀

Om een gebruiker te verwijderen, klik je gewoon op de drie stippen '...' naast hun naam en selecteer je 'Remove.' ❌

B2B Add Users Flow.gif
Was dit een antwoord op uw vraag?