Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesVeelgestelde VragenPassen & Abonnementen 🎫
Ik heb niet al de tijd/km's opgebruikt van mijn pas, krijg ik mijn geld terug?
Ik heb niet al de tijd/km's opgebruikt van mijn pas, krijg ik mijn geld terug?
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

We waarderen de tijd die je hebt genomen bij het zorgvuldig selecteren van je pas, waarbij je zowel de duur als de afstand van je rit hebt overwogen. Aangezien onze pasjes bruikbaar zijn voor meerdere ritten, zijn we ervan overtuigd dat je optimaal gebruik zult maken van de inbegrepen tijd en kilometers.

Het is belangrijk om te onthouden dat zodra de pas geactiveerd is, de duur blijft doorlopen, zelfs als je tijdelijk je rit pauzeert of beëindigt. Hierdoor kunnen we geen gedeeltelijke terugbetaling aanbieden voor ongebruikte delen van de pas. We stellen jouw begrip op prijs!

Was dit een antwoord op uw vraag?