Naar de hoofdinhoud

Je heb geen verificatiecode via sms ontvangen, wat nu?

Ontvang je de code niet via sms? Geen zorgen, probeer het volgende

Gisteren bijgewerkt

📱 Controleer je telefoonnummer

Zorg ervoor dat je inlogt met hetzelfde telefoonnummer dat aan je Poppy-account is gekoppeld. Als je je telefoonnummer hebt gewijzigd, laat het ons dan weten! Stuur een selfie met je rijbewijs in de hand + je oude en huidige telefoonnummer, en we werken je telefoonnummer graag bij.


❌ Provider blokkeert SMS berichten

Je serviceprovider kan onze sms-berichten blokkeren. Om te controleren of dit het geval is, neem rechtstreeks contact op met je provider en vraag hen om de blokkade op te heffen.


🇧🇪 Provider buiten België

Soms blokkeren providers buiten België onze verificatieberichten. Neem rechtstreeks contact op met je provider om te controleren of dit het geval is. Als dit probleem zich blijft voordoen, is het misschien beter om over te stappen op een Belgisch telefoonnummer.


💬 Geen van bovenstaande? Neem contact op met ons

Als geen van de bovenstaande redenen van toepassing lijkt te zijn, maak je dan geen zorgen! Je kunt altijd contact met ons opnemen voor hulp. Neem contact met ons op via de in-app live chat en we zullen het voor je uitzoeken.

Was dit een antwoord op uw vraag?