We voeren vaak updates uit aan onze app om onze dienst te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken. Je kan best eens kijken of er geen updates klaar staan in de App Store of de Google Play Store. 📱

Daarnaast is het belangrijk dat je verbonden bent met het internet. Aangezien je onderweg bent, is het belangrijk om een goede dataverbinding (4G) te hebben. Heb je geen mobiele data meer? Check dan of er geen free Wi-Fi of een hotspot van jouw provider in de buurt is.

Een laatste oplossing is een ander mobiel apparaat omvormen tot mobiele hotspot en het zo te proberen. 🌐

Indien je een fout ervaart in de applicatie, kan je eerst eens proberen je uit te loggen, de app te sluiten en ook jouw gsm even af te zetten en terug op te zetten. Heropen de app en log je terug in om het opnieuw te proberen

Indien al de bovenstaande informatie niet werkt, mag je contact opnemen met ons via [email protected] of via het gratis nummer 0800 626 12. 📞

Heeft u het antwoord gevonden?