• Zijn de ramen gesloten?
  • Zijn alle lichten uit?* šŸ’”
  • Ben ik geen persoonlijke bezittingen vergeten in de wagen? (Poppy is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van persoonlijke bezittingen.)
  • Is de wagen vanbinnen proper? (Geen afval achterlaten!)
  • Staat de versnellingspook in 'P'-stand?
  • Staat de motor af?
  • Is er schade aan de wagen? Meld dit dan telefonisch via het gratis nummer 0800 626 12 of via e-mail naar [email protected]. šŸ“žšŸ“§
  • Is de wagen gesloten? šŸ”‘

*Indien de buitenlichten op 'automatisch' staan, gaan ze pas uit wanneer je de rit via de app beĆ«indigt en de wagen op slot gaat. Gaan de lichten nog niet uit? Boek de wagen even opnieuw en zet de lichten uit door de lichtknop links achter/onder het stuur op automatisch of uit te draaien. De eerste twee minuten van elke rit zijn steeds gratis, dus dit zal je niets kosten. šŸ’”

Zijn de lichten vanbinnen nog aan na het beƫindigen van de rit? Dan moet je die ook even handmatig uitzetten door op het knopje aan het plafond van de wagen in te drukken.

Heeft u het antwoord gevonden?