Naar de hoofdinhoud

Poppy Business prijzen en betaalmethodes

Kies voor creditpacks of abonnementen, beheer facturen en werk je betaalmethode eenvoudig bij via je Business Dashboard.

Deze week bijgewerkt

Wat zijn de tarieven?

Met Poppy Business betaal je hetzelfde tarief als voor een persoonlijke Poppy rit. Je kunt ook uur- of meerdaagse passen kopen en deze betalen via je bedrijfstoeslag in plaats van je persoonlijke account.

Daarnaast bieden we professionele creditpacks en maandelijkse abonnementen op maat van jouw bedrijf, zodat je hele team ervan kan genieten.


Waar koop je creditpacks en abonnementen?

Koop ze rechtstreeks via je Business Dashboard. Uur- of dagpassen koop je gewoon in de app zoals je gewend bent, zorg er alleen voor dat je ‘Bedrijfsbudget’ selecteert voordat je je voertuig reserveert.

💡 Alle tarieven voor creditpacks en abonnementen vind je in je Business Dashboard.


Betalen per gebruik of maandfactuur?

In de sectie ‘Informatie bewerken’ in je dashboard kies je tussen:

  • Betalen per gebruik

  • Maandelijkse facturatie (ideaal om alles in één keer naar je boekhouder te sturen)


Hoe gebruik je 'Bedrijfstoeslag'?

Op de voertuigpagina in de app swipe je naar beneden om de Bedrijfsbudget-schakelaar te zien. Zet die aan voordat je een rit reserveert. Bekijk de GIF hieronder voor een visuele uitleg:


Geaccepteerde betaalmethodes

Je kunt één van de volgende methodes koppelen aan je Poppy Business account:

  • Krediet-/debetkaart

  • Bancontact

  • Payconiq by Bancontact

  • iDEAL

  • Google Pay

Betaalmethode toevoegen of bijwerken:

  1. Log in op het Business Dashboard

  2. Klik op ‘Betaalmethode toevoegen’

  3. Kies je methode en vul je gegevens in

  4. Er wordt €0,02 in rekening gebracht ter verificatie

Was dit een antwoord op uw vraag?