Als je tijdens je rit merkt dat de pas die je aanvankelijk hebt gekocht niet voldoende is, heb je de optie om deze te vervangen door een andere.
Als je de pas annuleert voordat je rit begint, ontvang je een volledige terugbetaling.
Nadat je rit is begonnen, kun je 'Vervang Pas' selecteren. Kies de gewenste nieuwe pas, de oorspronkelijke wordt vervolgens geannuleerd en terugbetaald, en alleen de nieuwe pas is geldig. De pas die aan het einde van je rit actief is, bepaalt je factuur, dus zorg ervoor dat deze de volledige duur en afstand van je rit dekt.
Als je de afstand of duur overschrijdt, worden de extra kilometers en/of tijd aan het einde van je rit in rekening gebracht. Je ontvangt een melding 2 uur voordat je pas verloopt tijdens je rit.
⚠️ Belangrijke Informatie:
Houd er rekening mee dat als je pas wordt gebruikt voor meerdere ritten en al is toegepast op één voltooide rit, je de pas niet meer kunt vervangen.