Naar de hoofdinhoud

De betaling van je factuur is mislukt, wat nu?

Factuurbetaling mislukt? Zo los je het op.

Deze week bijgewerkt

Poppy probeert automatisch de betaling uit te voeren via de gekoppelde betaalmethode in de app. Als je betaling mislukt, volg dan deze stappen:

💳 Controleer je betaalmethode

Zorg ervoor dat je betaalmethode nog geldig is en dat er genoeg saldo op staat.


🔄 Werk je betaalmethode bij indien nodig

Is je kaart verlopen, vervangen of niet meer geldig? Werk ze dan bij in de app via Profiel > Instellingen (⚙️) > Betalingen.


Je hoeft niets handmatig te doen

Zodra je betaalmethode is bijgewerkt, probeert het systeem automatisch opnieuw. Je hoeft zelf niets te doen.

👉 Hulp nodig bij het aanpassen van je betaalmethode of benieuwd welke methodes we aanvaarden? Bekijk dan dit artikel.

Was dit een antwoord op uw vraag?