Naar de hoofdinhoud

De betaling van je factuur is mislukt, wat nu?

Factuurbetaling mislukt? Zo los je het op.

Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Poppy probeert automatisch de betaling uit te voeren via de gekoppelde betaalmethode in de app. Als je betaling mislukt, volg dan deze stappen:

💳 Controleer je betaalmethode

Zorg ervoor dat je betaalmethode nog geldig is en dat er genoeg saldo op staat.


🔄 Werk je betaalmethode bij indien nodig

Is je kaart verlopen, vervangen of niet meer geldig? Werk ze dan bij in de app via Profiel > Instellingen (⚙️) > Betalingen.


Je hoeft niets handmatig te doen

Zodra je betaalmethode is bijgewerkt, probeert het systeem automatisch opnieuw. Je hoeft zelf niets te doen.

👉 Hulp nodig bij het aanpassen van je betaalmethode of benieuwd welke methodes we aanvaarden? Bekijk dan dit artikel.

Was dit een antwoord op uw vraag?