Algemene FAQ
83 artikelen
Hoe pas ik mijn telefoonnummer en e-mailadres aan?
Waarom moet ik een videogesprek plannen voor account verificatie?
Waar kan ik mijn rit geschiedenis terugvinden?
Waar kan ik mijn Poppy credits terugvinden en een promocode toevoegen?
Kan ik Poppy credits verdienen door vrienden uit te nodigen?
Hoe worden mijn Poppy account en persoonlijke data beveiligd?
Hoe verwijder ik mijn Poppy account?
Wat met mijn persoonlijke gegevens?
Hoe start, pauzeer en beëindig ik mijn Poppy rit?
Hoe reserveer ik een Poppy?
Kan ik een rit van tevoren plannen?
Kan ik een tweede bestuurder toevoegen aan mijn rit?
Kan ik voertuigen combineren?
Mag ik België verlaten met een Poppy?
Is het mogelijk om met een Poppy tussen verschillende steden te rijden?
Wat zijn Expert Taken?
Hoe kan ik een uur/dagpas aankopen
Wat is het verschil tussen een dagtarief en een dagpas?
Kan ik mijn uur/dagpas nog vervangen nadat ik mijn rit heb gestart?
Ik heb niet al de tijd/km's opgebruikt van mijn pas, krijg ik mijn geld terug?
Hoe koop ik een maandelijks abonnement?
Hoe zet ik mijn maandelijks abonnement stop?
Biedt Poppy een oplossing voor bedrijven?
Hoe kan ik een Poppy Business-account aanmaken?
Hoe beheer ik mijn zakelijke Poppy account?
Hoe verschillen de prijzen tussen een persoonlijk en een zakelijk account?
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd voor Poppy Business, en hoe pas ik de mijne aan?
Hoe rijd je op je zakelijke account?
Hoe kan ik teamleden toevoegen aan of verwijderen uit mijn business account?
Kan ik het gebruik van mijn teamleden volgen?
Hoe waarborgt Poppy de privacy en veiligheid van mijn bedrijfsgegevens?
Kan ik naar de luchthaven met Poppy?
Hoeveel kost het om van en naar de luchthaven te gaan met Poppy?
Luchthaven van Brussel: Waar kan ik een Poppy achterlaten en ophalen?
Luchthaven van Charleroi: Waar kan ik een Poppy achterlaten en ophalen?
Luchthaven van Antwerpen: Waar kan ik een Poppy achterlaten en ophalen?